fredag 7 oktober 2011

Till dessert - en päronmage!


Jag ber om ursäkt för att jag inte kunde hejda mig att dra upp tröjan och blotta min halvgasiga, höstbleka päronmage, för ett foto kändes plötsligt så naturligt....
(Och nej ni behöver inte ens påbörja några spekulationer om diverse bebiskopplingar, min magen innehåller för tillfället bara selleri...om man borträknar diverse tarmar och annat trevligt men ack så nödvändigt)
Idag har jag legat som en plattfisk på min mammas hallmatta, pudeln bredvid och Kaka som flabbat som en Östermalmskärring. Det är så skönt att bara lägga sig ner och skita i allt! Prova själv, det är zzzå avkopplandzzze tills Kaka ger ifrån sig ett Madame Castafiore hästgarv och hjärnan kickar igång igen.
Jag blev själv så dampig att jag var tvungen att ta en svängom i köket inför kattans skräckfyllda blick, men är jag glad är alla glada!

That´s all folks!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar