torsdag 12 april 2012

Tátá!





Tänkte inte gå upp idag, men så tog jag ett redigt hårt nacktag och slängde benen över sängkanten. Dinglade en stund och satte mig i soffan.

Där hade jag kunnat sitta hela dagen men eftersom jag ibland lider av totalt socialt samspel-sjukan och MÅSTE ha fysisk kontakt annars dör jag, så jag krängde jag på mig en nopprig tröja och byxor för att åka hem och tigga mat av syrran.


Kom också på mig själv när jag senare stod framför spegeln hemma och tänkte-
(Obs, en liten (mycket liten, om inte rent av minimal) dos av ironi komming atcha så ducka)
-Jag har ju varit snygg sen igår och är det håller i sig..
Vet inte på vilken nivå min självinsikt ligger men den verkar dra åt det positiva hållet....

Nu ska den här tonårsfinniga kanintandade skönheten sova och drömma blöta drömmar om just dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar