lördag 25 februari 2012

Länge leve efterbörden, hundbajs på strumböxan och diverse annat skitsnack



Blev att åka upp i spenaten igår, äta semlor med rosa rosetter på eftersom kronsessan klämt ur sig ett "högst mänskligt barn" som Överhovmästarinnan Alice Trolle-Wachtmeister utbrast efter vittnesbekräftelsen. Tacka fan för det! Jag menar....den stora frågan lyder ju i så fall, vad hade hon väntat sig egentligen?
NÅJA!
På vägen upp till semlorna och alla systrar fick jag hundbajs på byxorna, gissa min förskräckelse när jag även lyckades få det på handen....
Om inte mina händer var som fnöske redan innan blev dom efter min tusende handtvätt om än mer knastriga och torra....
Det blev till att äta semla med bestick efter avföringsscenariot.

Vad man lärt sig efter det;
  1. Akta dig för barn som lekt i områden där hundar rör sig, alltså överallt.
  2. Förvänta dig inga valpkalvar eller fölägg till kronarvinge.
  3. Det var nog allt...
  4. Héjrå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar